Ανάρτηση του μέλους του Συνδέσμου Φιλολόγων Αιτωλοακαρνανίας Ευθύμιου Αδάμη:
Ο κύβος ερρίφθη! Προσφυγή! Ο Δήμαρχος Αγρινίου, το δικηγορικό γραφείο Βαμβακά, η ΕΛΜΕ, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων σηματοδοτούν την επίσημη έναρξη του κοινού αγώνα!
- Τον αγώνα πλαισιώνουν ο κ. Τραπεζιώτης, η ΕΜΑ, η Αρχαιολογική Εταιρεία Θεστιέων και πλήθος πολιτών!
Η πόλη δικαιούται και θα διεκδικήσει με την συνδρομή όλων μας το μέλλον της. Συγχαρητήρια
σε όλους αυτούς που αναλαμβάνουν το βαρύ χρέος της διεκδίκησης και της τελικής δικαίωσης…
Η αδικία δεν θα περάσει!









Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»