Αρχείο

Ποιος να μου το ‘λεγε, ότι αυτό το Σαββατοκύριακο θα καθίσω σπίτι μου και θα…

Οι κάτω των 60 ετών, λέει, θα μπουν στο σύστημα για εμβολιασμό τον… Μάάάάιο. «Ζήσε…