Σε αστική χωματερή έχει μετατραπεί η νησίδα της Εθνικής Οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων στο ύψος του Αγρινίου.
- Προφανώς, έχει μήνες να καθαριστεί το συγκεκριμένο σημείο που θυμίζει τριτοκοσμική, υποανάπτυκτη χώρα. Οι φωτογραφίες του AgrinioTimes.gr είναι ενδεικτικές:
Το πρόβλημα, μάλιστα, ξεκινά από τον κόμβο του Αγίου Δημητρίου.
Κάποιοι στο Δήμο Αγρινίου ή στην Περιφέρεια ας ξυπνήσουν από τον λήθαργό τους!!!
























Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι