Δεν σταματούν οι εντατικοί έλεγχοι των ανδρών της τοπικής αστυνομίας για την διατήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά της πανδημίας του κορωνοϊού.
- Έως το απόγευμα της Τετάρτης, 24 Αυγούστου 2020 είχαμε επτά πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, ενώ στο εικοσιτετράωρο έφτασαν τα δώδεκα πρόστιμα, της τάξεως των 150 ευρώ, έκαστος.
Τα δώδεκα αφορούν εννέα πελάτες, έναν επιβάτη ταξί και δυο σε εργάτες.







Σχετικά Άρθρα
Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Αγρινίου: Εκ νέου Πρόεδρος ο Παναγιώτης Καψάλης, το νέο Δ.Σ.
Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σε δύσβατη περιοχή ανάμεσα σε Κρυονέρια Ναυπακτίας και Περδικόβρυση
Γ.Ε.Α. Αγρινίου – Τμήμα Καλαθοσφαίρισης: Δημήτρης Παπαχρήστος και Ηλίας Παπαζήσης στις Ακαδημίες και τα Αναπτυξιακά Τμήματα