Με κατασκευή «Σαρζανέτ » εκατέρωθεν της γέφυρας στη θέση «Μύλος» στο δρόμο Αμβρακιάς – Αργυρό Πηγάδι Δήμου ΘΕΡΜΟΥ, μπορούμε πλέον να διέλθουμε με οχήματα την νέα γέφυρα που κατασκευάστηκε από την ΜΟΜΚΑ, ενώ από πόρους του υπουργείου Υποδομών και του Δήμου Θέρμου κατασκευάστηκαν τα ακρόβαθρα και οι αναβαθμοί πρόσβασης, αναφέρει σε ανάρτησή του ο Δήμαρχος Θέρμου κ. Σπύρος Κωνσταντάρας, σχετικά με τη Γέφυρα στο δρόμο Αμβρακιάς – Αργυρό Πηγάδι, η οποία δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία.
- Και συμπληρώνει:
«Όλα όταν τα πιστέψουμε μπορούμε να τα διεκδικήσουμε και να τα πετύχουμε, με ενότητα και συλλογική δουλειά» .
«Το πρώτο όχημα διήλθε ήδη από τη γέφυρα και ευχόμαστε στο διάβα του χρόνου χιλιάδες ακόμα να περάσουν!»

















Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος