Ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγρινίου για την Πρωτομαγιά
Η πρωτομαγιά είναι ημέρα απεργίας και όχι αργίας!
Είναι ημέρα τιμής των εργαζομένων για την εξέγερση των εργατών του Σικάγου, η οποία αποτέλεσε μια από τις κορυφαίες στιγμές διεκδίκησης των εργαζομένων για οικονομική και κοινωνική προκοπή.
Όλοι οι εργαζόμενοι μαζί και μέσα στα συνδικάτα αγωνιζομαστε για Υγεία, Ειρήνη, Δημοκρατία, Δικαιοσύνη, Αξιοπρέπεια, Σεβασμό στα εργατικά δικαιώματα και τις εργατικές κατακτήσεις.
ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!
ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ!
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ







Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος