Εγκαίνια του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στον Δήμο Ξηρομέρου την Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου στις 17:30.
- Η επίσημη ανακοίνωση-πρόσκληση:
Ο Δήμαρχος Ξηρομέρου, ο Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου, η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας προσκαλούν στα εγκαίνια του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Ξηρομέρου, που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 4/10/2023 και ώρα: 17:30 στον Αστακό, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημαρχείου Ξηρομέρου.








Σχετικά Άρθρα
Πολιτική Προστασία Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας: Εργασίες άρσης καταπτώσεων στη Χούνη και στη Στριγανιά
Πάτερ Κωνσταντίνος Καντάνης: «Στα συσσίτια του Αγίου Δημητρίου μακαρονόπιτα του Αγρινίου με χειροποίητο φύλλο»
Νοσοκομείο Αγρινίου: Ο Δημοσθένης Τσίγας έχει άμεση ανάγκη από αίμα