Στον Ιερό Ναό της Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης, 17 Απριλίου άγνωστοι αφαίρεσαν τον φοίνικα από τον προαύλιο χώρο.
Το φυτό είχε φυτευτεί μόλις πριν από λίγες ημέρες από τους Ενορίτες, στο πλαίσιο της προσπάθειας για καλλωπισμό του χώρου ενόψει των εορτών του Πάσχα.
Την κλοπή γνωστοποίησε μέσω ανάρτησής του στα κοινωνικά δίκτυα ο Παναγιώτης Καραπάνος, ο οποίος έγραψε χαρακτηριστικά:
«Πριν λίγες ημέρες φυτέψαμε ένα μικρό φοίνικα στον κήπο του Ναού… Σήμερα το πρωί δεν τον βρήκαμε, κάποιος τον έκλεψε… Καλή Ανάσταση.»
Διαβάστε επίσης: Μεγάλη Παρασκευή στο Αγρίνιο: Εργασίες στην Πλατεία Δημοκρατίας για τη συνάντηση των Επιτάφιων
Πηγή: Ιερός Ναός Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου: Άγνωστοι αφαίρεσαν τον φοίνικα από τον προαύλιο χώρο







Σχετικά Άρθρα
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Οι πρώτοι των πρώτων στα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου