Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έσπευσε να σχολιάσει μέσω βίντεο στο Facebook τον δρόμο Βόνιτσα – Λευκάδα και την παράκαμψη του Αγίου Νικόλαου.
Πιο συγκεκριμένα ο Έλληνας Πρωθυπουργός ανέφερε τα εξής:
«Κι όμως, τον Αύγουστο υπάρχουν ειδήσεις και μάλιστα καλές.
Έτσι, σήμερα το μεσημέρι τα πρώτα αυτοκίνητα ταξίδεψαν στη νέα παράκαμψη του Αγίου Νικολάου στον οδικό άξονα Βόνιτσα – Λευκάδα.
Ένα ακόμα έργο που ολοκληρώθηκε, συνδέοντας τη Λευκάδα με το Άκτιο.
Και ειδικά αυτήν την περίοδο εξυπηρετώντας και τους επισκέπτες του Δεκαπενταύγουστου. Γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.
Η Ελλάδα βαδίζει μπροστά. Συνεχίζουμε».
Διαβάστε επίσης: Χρίστος Δήμας: «Στην κυκλοφορία η παράκαμψη του Αγίου Νικόλαου στον οδικό άξονα Βόνιτσα-Λευκάδα»
Πηγή: Κυριάκος Μητσοτάκης: Σχολίασε μέσω βίντεο στο Facebook τον δρόμο Βόνιτσα – Λευκάδα







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»