Για αυτούς που όλο κάτι θέλουν να πουν, αλλά δεν μας το λένε!
Κάπως έτσι…κι ακόμη χειρότερα. Πότε για γέλια και πότε για κλάματα. Πάντα, όμως, στο τέλος μένει η αγανάκτηση: γιατί δεν το λες …και μας αφήνεις με την απορία;
Αυτή την επικοινωνιακή τακτική που πολλοί έχουν υιοθετήσει, την τακτική με τα μισόλογα, δηλαδή, με τα υπονοούμενα, με το «κάτι ξέρω, αλλά δεν το λέω», καλό θα είναι να την εγκαταλείψουν. Διότι μας κούρασαν πια.
Εγώ, τουλάχιστον, δεν πρόκειται να κάνω ξανά τον κόπο να ρωτήσω.
Όποιος έχει πράγματι κάτι να πει…να το πει.
Καθαρά και φωναχτά. Τα υπόλοιπα…ούτε τα ξέρω ούτε και θέλω να τα μάθω.
Ευχαριστώ!
Media group «Agrinio 365» | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»