Το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου αποφάσισε η Χριστουγεννιάτικη Εορτή που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2025 να είναι αφιερωμένη στον 18χρονο Μάριο.
Μαθητές και Εκπαιδευτικοί έστειλαν μήνυμα αγάπης και δύναμης στον Μάριο, που αναρρώνει πλέον στο Τορίνο, μετά τις κρίσιμες επεμβάσεις στις οποίες υπεβλήθη.
Η μεγάλη έκπληξη της βραδιάς ήταν η επικοινωνία των μαθητών με τον νεαρό Μάριο, μέσω βιντεοκλήσης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συγκίνησης.
Η πρωτοβουλία αυτή γέμισε την αίθουσα με συναίσθημα και ελπίδα, αποδεικνύοντας ό,τι η Σχολική Κοινότητα είναι μια μεγάλη οικογένεια.
Όλοι μαζί ευχήθηκαν του χρόνου τέτοια ημέρα, ο Μάριος να δώσει το παρών στη γιορτή και να περάσει τα Χριστούγεννα στο σπίτι του.

Διαβάστε επίσης: Χριστούγεννα 2025: Saske, όλο το Αγρίνιο ήταν από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας «Για σένα»!
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Μεσολόγγι: Η ναυτική ιστορία της Ιεράς Πόλεως στο επίκεντρο της εκδήλωσης στην Κατοχή
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης