Τροποποίηση της διαδικασίας κλεισίματος ραντεβού των απογευματινών ιατρείων στα πλαίσια της ολοήμερης λειτουργίας του Νοσοκομείου Αγρινίου
- Από τη Δευτέρα 06-02-2023 η Γραμματεία Ολοήμερης Λειτουργίας (Απογευματινών Ιατρείων) του Νοσοκομείου Αγρινίου θα λειτουργεί τις απογευματινές ώρες για όλες τις εργάσιμες ημέρες.
Ως εκ τούτου οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους στα απογευματινά ιατρεία τις ανωτέρω ημέρες και τις ώρες από 16:00-17:00 στο ίδιο τηλέφωνο (26410-22.223).







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»