Στον απόηχο του χθεσινού εκλογικού αποτελέσματος για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου στον Σύλλογο Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Αιτωλοακαρνανίας, ο Επικεφαλής της παράταξης «Συνεργασία Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Αιτωλοακαρνανίας» κ. Θύμιος Κομματάς που κέρδισε άνετα την πλειοψηφία του επταμελούς Δ.Σ. (5-2 έδρες) φιλοξενήθηκε στον Antenna Star 103.5 και την εκπομπή «Με υπογραφή» του Σωκράτη Τσόμπου, ο οποίος σχολίασε το αποτέλεσμα των εκλογών αλλά και τις προτεραιότητες του νέου Διοικητικού Συμβουλίου που αναμένεται να συγκροτηθεί σε σώμα τις επόμενες ημέρες.
- Ακούστε, όλη τη συνέντευξη του κ. Θύμιου Κομματά στον Antenna Star 103.5:







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές