Μου έλεγε χθες, ένας φίλος γιατρός, με τον οποίο κουβέντιαζα για την επίσκεψη του ΥΠΕάρχη στο νοσοκομείο:
«Άσε… Έχουμε μπλέξει. Όταν είμαστε μόνοι μας και συζητάμε τα προβλήματα, είμαστε έτοιμοι να ντυθούμε τα αμπέχονα, να πιάσουμε τα οπλοπολυβόλα και να ορμήξουμε να καταλάβουμε τη Βεστίλη, τα Χειμερινά Ανάκτορα… Να βγούμε με βάρκα στη Κούβα να διώξουμε το δικτάτορα… Κι άλλα πολλά… Πως το έλεγε ο Λαζόπουλος: ι χα… σούζα τ’ αλογάκ’.
Με το που θα δούμε όμως προϊστάμενο, διοικητή, υπουργό, βουλευτή να στέκεται μπροστά μας, πάλι σούζα είμαστε, αλλά σκέτο… χωρίς αλογάκ’.
Ούτε για λουκουμάδες σε γνωστό μαγαζί της πόλης δεν είμαστε».
Αυτά μου είπε, αυτά λέω.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές