Τα μάθατε τα νέα, αδέρφια;
Δύο από τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής, που όρισε ο κ. Καρβέλης πριν από λίγες μέρες στο νοσοκομείο Αγρινίου, για την ενημέρωσή του, έχουν ήδη παραιτηθεί, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες.
Είχαν δουλειές οι άνθρωποι;
Δεν ήθελαν;
Ποιος ξέρει;
Μιας και υπάρχει όμως αυτό το κενό, δεν θα ήταν καλό (πρόταση κάνουμε, γιατί εμείς ασκούμε εποικοδομητική κριτική), δεν θα ήταν καλό, ξαναλέμε, να καλυφθούν αυτές οι θέσεις από δύο παθολόγους (ειδικότητα πρώτης γραμμής στην καταπολέμηση της πανδημίας είναι κι αυτή) από την έγκυρη γνώμη των οποίων στερείται η εν λόγω επιτροπή;
Ερώτηση κάνουμε.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές