Σε εξέλιξη βρίσκεται η Εθελοντική Αιμοδοσία στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας Παναιτωλίου.
- Δεκάδες συμπολίτες μας έφθασαν στον χώρο της αιμοδοσίας από τις 8.00 το πρωί της Κυριακής 26 Μαρτίου 2023, για να προσφέρουν αίμα, το ανεκτίμητο «δώρο» ζωής προς τον συνάνθρωπο.
Η αιμοδοσία γίνεται με την υποστήριξη του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου, του Τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείο Αγρινίου, Συλλόγων & Φορέων της Κοινότητας Παναιτωλίου.
Η αιμοδοσία θα ολοκληρωθεί στις 14:00 το μεσημέρι.










Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»