Οι έλεγχοι της τοπικής αστυνομίας συνεχίζονται μέρα-νύχτα για την διατήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά της πανδημίας του κορωνοϊού.
- Από τις 6 το πρωί της Τετάρτης, 2 Σεπτεμβρίου 2020 έως και τις 6 το πρωί της Πέμπτης, 3 Σεπτεμβρίου 2020 είχαμε πέντε παραβάσεις για μη χρήση μάσκας.
Το πρόστιμο για κάθε μία από τις παραβάσεις ανέρχεται στο χρηματικό ποσό των 150 ευρώ, έκαστος.







Σχετικά Άρθρα
Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Αγρινίου: Εκ νέου Πρόεδρος ο Παναγιώτης Καψάλης, το νέο Δ.Σ.
Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σε δύσβατη περιοχή ανάμεσα σε Κρυονέρια Ναυπακτίας και Περδικόβρυση
Γ.Ε.Α. Αγρινίου – Τμήμα Καλαθοσφαίρισης: Δημήτρης Παπαχρήστος και Ηλίας Παπαζήσης στις Ακαδημίες και τα Αναπτυξιακά Τμήματα