Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ «Η ΔΗΜΗΤΡΑ» και οι αρτοποιοί της ευρύτερης περιφέρειας Αγρινίου εύχονται σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
- Παραμένουν κοντά στους καταναλωτές, προσφέροντάς τους τα καθημερινά, αλλά και τα γιορτινά προϊόντα τους, τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας και ανακοινώνουν ότι το Μ. Σάββατο θα διαθέσουν ψωμί για τρεις (3) ημέρες.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
ΣΑΒΒΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΤΣΟΥΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ







Σχετικά Άρθρα
Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Αγρινίου: Εκ νέου Πρόεδρος ο Παναγιώτης Καψάλης, το νέο Δ.Σ.
Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σε δύσβατη περιοχή ανάμεσα σε Κρυονέρια Ναυπακτίας και Περδικόβρυση
Γ.Ε.Α. Αγρινίου – Τμήμα Καλαθοσφαίρισης: Δημήτρης Παπαχρήστος και Ηλίας Παπαζήσης στις Ακαδημίες και τα Αναπτυξιακά Τμήματα