O Νεκτάριος Φαρμάκης σε Νεάπολη και Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας
- Με πολίτες στη Νεάπολη και το Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας συναντήθηκε σήμερα (17-9-2023) ο Περιφερειάρχης και επικεφαλής του συνδυασμού “ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ” Νεκτάριος Φαρμάκης.
«Πάμε παντού, ακούμε την κοινωνία και αφουγκραζόμαστε τη θέλησή της για ακόμα περισσότερο έργο και ακόμα μεγαλύτερη προκοπή για τον τόπο μας» ανέφερε και συνέχισε λέγοντας πως: «ό.τι όσα επιτεύχθηκαν μέχρι σήμερα είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και σηματοδοτούν ακόμα καλύτερες μέρες, αρκεί αυτή η δουλειά να συνεχιστεί.
Πάμε μπροστά για όλους. Δε βλέπουμε και δεν ακούμε τίποτα άλλο από εσάς και την προκοπή του τόπου μας».









Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»