Ο Ζεράρ Σαραγόσα μετά το τέλος της 9ης Αγωνιστικής των Play Outs της Stoiximan SL1 ζήτησε συγνώμη από το φίλαθλο κοινό για τη μη παραμονή.
Το πρώτο που θέλησε να πει προς τον κόσμο των Σερρών ήταν μια μεγάλη συγνώμη για το γεγονός πως κράτησαν την ομάδα στην κατηγορία, παρά το γεγονός πως έδωσαν μέχρι το τέλος το αίμα τους στο Γήπεδο.
«Η μπάλα είναι έτσι, παρ’ όλο που δουλέψαμε πάρα πολύ και κάναμε ωραία πράγματα», είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του Πανσερραϊκού που ήταν δίπλα τους από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε ο ίδιος.
Διαβάστε επίσης: Stoiximan SL1 Play Outs – Γιάννης Αναστασίου: «Πίεσε περισσότερο ο Πανσερραϊκός γιατί ήθελε τη νίκη»
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Γιώργος Σουφλιάς: «Έφυγε» σε ηλικία 85 ετών ο πρώην Υπουργός της Νέας Δημοκρατίας
Δ.ΕΠ.Α. Εμπορίας: Ένας καθετοποιημένος ενεργειακός όμιλος στη νέα εποχή της αγοράς
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Εκτός της Αγρινιώτικης Π.Α.Ε. ο Μάκης Μπελεβώνης