Ο Σύνδεσμος Γεωπόνων Αιτωλοακαρνανίας γνωστοποίησε πως Πρόεδρος είναι ο Ανδρέας Λάγιος, αναλυτικά το νέο Διοικητικό Συμβούλιο
Πιο αναλυτικά:
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο 7μελές Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Γεωπόνων Ν. Αιτωλίας και Ακαρνανίας, όπως προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της Κυριακής, 6 Απριλίου 2025.
Η νέα σύνθεση που αποφασίστηκε στην 1η Έκτακτη Συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου την Τετάρτη, 9 Απριλίου 2025 είναι η ακόλουθη:
Πρόεδρος: Ανδρέας Λάγιος
Αντιπρόεδρος: Χριστόφορος Κομπλίτσης
Γενικός Γραμματέας: Αναστάσιος Σαμιώτης
Ταμίας: Δημήτριος Μπίζος
Υπεύθυνος Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων: Σίσσυ Σταμάτη
Μέλος: Ιωάννης Ντέμος
Μέλος: Αλέξανδρος Σαμαράς
«Ευχαριστούμε όλα τα Μέλη που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία», αναφέρουν σε σχετικοί ανακοίνωση από τον Σύνδεσμο Γεωπόνων Αιτωλοακαρνανίας.
Διαβάστε επίσης: Μεσολόγγι: Ο 75χρονος ψαράς είχε προθανάτια χτυπήματα σε μέτωπο και αυχένα
Πηγή: Σύνδεσμος Γεωπόνων Αιτωλοακαρνανίας: Πρόεδρος ο Ανδρέας Λάγιος – Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο







Σχετικά Άρθρα
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Οι πρώτοι των πρώτων στα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου