Συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας στο δημαρχείο Θέρμου, υπό την προεδρία του Δημάρχου κ.Σπυρίδωνος Κωνσταντάρα, ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου.
Το όργανο αποτελούνταν από τους
- κ. Xαραλάμπη Παλουκτσόγλου Πύραρχο , Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ν. Αιτωλ/νίας
- κ. Θεόδωρο Αποστόλου, Υποδιοικητή Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίο
- κ. Αθανάσιο Χριστοβασίλη , Διοικητή Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ναυπάκτου
- κ. Ζωή Στάμου , Επιπυραγό Διοικητή Πυροσβεστικού Κλιμακίου Θέρμου
- κ. Πέτρο Δούκα , Υπαστυνόμο Α’ , Διοικητή Α.Τ. Θέρμου
- κ. Σάββα Αυγέρη, Προϊστάμενο Δασονομείου Θέρμου
- κ. Κωνσταντίνο Παπαθανασόπουλο , Αντιδημαρχος Πολιτικής Προστασίας Δήμου Θερμου
- κ. Απόστολο Τσινιά επικεφαλή Τεχνικού Γραφείου δήμου Θέρμου.
Στη συνεδρίαση έγινε εκτενής εκτίμηση του βαθμού ετοιμότητας των υπευθύνων και των εμπλεκομένων υπηρεσιών , απαριθμήθηκαν οι ενέργειες και τα μέσα σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς.
Με την ευχή να μην υπάρξει εφέτος καμία πυρκαγιά οι παριστάμενοι δήλωσαν έτοιμοι για οποιοδήποτε ενδεχόμενο.








Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»