Η Ιταλική Ακαδημία Μόδας, Ινστιτούτο Μαρανγκόνι στοχεύει να δημιουργήσει μία εμπειρία ψηφιακής εμβύθισης για τους συμμετέχοντες στην online Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο.
- Στις 25 Φεβρουαρίου διοργανώνει συζητήσεις μέσω Zoom με θέματα «Social Media & Fashion Brands. Να είστε ή να μην είστε social το 2021;» και «Μόδα και Τάσεις 2021. Ποιες είναι οι Τάσεις στη Μόδα που δεν πρέπει να χάσετε τους επόμενους μήνες;».
Στις 26 Φεβρουαρίου οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν τις συζητήσεις με θέματα «Ποια είναι η δημιουργική διαδικασία των συλλογών των 10 Καλύτερων Σχεδιαστών του 2020 του Ινστιτούτου Μαρανγκόνι;» και «Η νέα κανονικότητα στη Μόδα. Ποια είναι η επίδραση των Ψηφιακών Επιδείξεων Μόδας στα brands και στον κόσμο;».
Το Ινστιτούτο Μαρανγκόνι έχει έδρα στο Μιλάνο και παραρτήματα σε Φλωρεντία, Μαϊάμι, Λονδίνο, Σιγκαπούρη, Παρίσι, Σαγκάη, Σεντσέν και Μουμπάι.
Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο διοργανώνεται από τις 23 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου ψηφιακά από το Ιταλικό Επιμελητήριο Μόδας και έχει στόχο να αποδείξει ότι ο κλάδος καταφέρνει να προσαρμόζεται και να εναρμονίζεται με τις μορφές επικοινωνίας της εποχής.
Στο επίκεντρο της διοργάνωσης είναι θέματα όπως η βιωσιμότητα, η εκπαίδευση και η υποστήριξη αναδυόμενων brand, η αφήγηση και η ψηφιοποίηση, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Ιταλικού Επιμελητηρίου Μόδας, Κάρλο Καπάζα.
zougla.gr
Σχετικά Άρθρα
Ανοιχτό Θέατρο Αγρινίου: Δίνει την ευκαιρία σε άνδρες και γυναίκες να ασχοληθούν με τον χώρο
Αγρίνιο – «Photopolis»: Προβολή μαθητικών ταινιών μικρού μήκους
Σπεράντζα Βρανά: Άγνωστες πτυχές από τη ζωή της Μεσολογγίτισσας ηθοποιού