Σε δημοσκόπηση που έγινε στην από πέρα όχθη του Ατλαντικού, το 48% των Αμερικανών, λέει, θεωρεί τον Τραμπ έναν από τους χειρότερους Προέδρους της χώρας. Το 46% πιστεύει ότι άλλαξε την Αμερική προς το χειρότερο και το 75% είναι απαισιόδοξο για το μέλλον της χώρας.
Το έχετε ακούσει εκείνο το παλιό τραγούδι σε στίχους, Βαρβάρας Τσιμπούλη, μουσική, Νίκου Καρβέλα και πρώτη ερμηνεία Τόλη Βοσκόπουλου με τίτλο, «Είναι το κάτι που μένει | όταν μια αγάπη πεθαίνει».
Αν δεν το έχετε ακούσει, μην το ακούσετε. Δεν αξίζει… Ειδικά σήμερα.
Όπως και τα πορίσματα της παραπάνω έρευνας.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές