Τρεις νέες συλλήψεις οδηγών για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. σημειώθηκαν σήμερα 30 Ιουνίου 2022, στο Αγρίνιο.
- Εναντίον των τριων συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης, από το Τμήμα Τροχαίας της Υ.Α. Αγρινίου.
Συγκεκριμένα, συνελήφθησαν τις πρωινές ώρες της Πέμπτης:
- από Αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ, ένας 24χρονος οδηγός αυτοκινήτου.
- από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ , ένας 38χρονος οδηγός αυτοκινήτου.
- από την Ειδική Ομάδα Ελέγχου της Τροχαίας Αγρινίου, ένας 35χρονος οδηγός αυτοκινήτου.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Κωστούλας έδωσε τα… κλειδιά στον Αρτινό, σε Αθήνα ή Κύπρο η προετοιμασία;
Γαστούνη Ηλείας: «Φοβήθηκα κι έφυγα», είπε η οδηγός που ταυτοποιήθηκε για τον σκύλο που σκότωσε
«Κουτσουπιές»: Η Ε.Ρ.Τ. ετοιμάζει καθημερινή σύγχρονη κωμωδία με ονόματα πρώτης γραμμής!