Για το εμβληματικό έργο της ανάπλασης του Πάρκου Αγρινίου, μίλησε σήμερα το πρωί ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου, Βασίλης Φωτάκης στην εκπομπή «Με υπογραφή» του Σωκράτη Τσόμπου στον Antenna Star 103.5.
- Σύμφωνα, με τον κ. Φωτάκη και μετά την ανάθεση του έργου στη μειοδότρια εταιρεία η υλοποίηση ενός έργου που αποτελεί όνειρο της τοπικής κοινωνίας επιτέλους ξεκινά.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να υπογραφεί η σχετική σύμβαση από τον Δήμαρχο Αγρινίου και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η έναρξη των εργασιών.
Στην ίδια συνέντευξη ο κ. Φωτάκης αναφέρθηκε και στις άλλες μεγάλες παρεμβάσεις που ξεκινούν με στόχο τη βελτίωση και τη δημιουργία νέων υποδομών στην πόλη που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και θα καλυτερεύσουν την καθημερινότητά τους.
Ταυτόχρονα, ο κ. Φωτάκης απάντησε στο αν υπάρχει ανισότητα έργων μεταξύ της πόλης του Αγρινίου και των Δημοτικών Ενοτήτων.
Ακούστε όλη συνέντευξη του Αντιδημάρχου Αγρινίου κ. Φωτάκη στον Antenna Star 103.5:







Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου