Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάτι μου λέει ότι με τον καινούριο χρόνο θα μας τα πούνε τα χαμπαράκια.
Κάτι η πανδημία και η όποια κατάσταση θα έχει διαμορφωθεί, κάτι τα ελληνοτουρκικά και οι συμφωνίες, η ΑΟΖ και η οριοθέτηση που θα πρέπει να γίνει, κάτι το Ταμείο Ανάκαμψης και η διαχείρισή του, …κάτι το ένα…κάτι το άλλο, …θα μας το ξεφουρνίσουν.
Μπορεί να πέφτω και εντελώς έξω. Ειλικρινά δεν ξέρω, …αλλά…σαν κάτι να μην μου κάθεται καλά εδώ, πόσο μάλλον όταν αρχίζω να βλέπω τους εξαφανισμένους να ξεπροβάλουν σιγά – σιγά, αλλά όχι δειλά.
Αντίθετα, με θράσος περίσσιο!
Media group «Agrinio 365» | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»