Εθνική Στρατηγική, λέει, για το ποδήλατο και, για πρώτη φορά, σοβαρές και στοχευμένες πρωτοβουλίες απ’ το υπουργείο Περιβάλλοντος.
- Και, φυσικά, μην ξεχνάμε τις πρωτοβουλίες των δημάρχων για την ενθάρρυνση της χρήσης του ποδηλάτου.
Μέχρι εδώ όλα καλά. Και χίλια μπράβο. Και εννοείτε ότι οι θεσμικοί θα πρέπει να αποτελέσουν οι ίδιοι το καλό παράδειγμα.
Υπάρχει, όμως, το μεγάλο ερώτημα: Χρήση ποδηλάτου, που; Στην Μπαϊμπά ή στην Καρπενησίου; Μήπως στην περιμετρική, με τα αυτοκίνητα να πιάνουν τα 100 χιλιόμετρα ή στο σκοτεινό, στενό και απολύτως επικίνδυνο δρόμο προς τον Αϊ –Γιάννη τον Ριγαννά, ο οποίος και, υπενθυμίζω, ήταν εδώ και δέκα χρόνια να γίνει ποδηλατοδρόμος….κι ακόμα γίνεται;
Τα λέω αυτά, διότι καλό είναι να σχεδιάζει κανείς και να ενθαρρύνει, πρέπει όμως να δημιουργεί και τις συνθήκες για αυτό για το οποίο ενθαρρύνει. Σωστά;
Και επειδή το ποδήλατο όλοι το αγαπάμε, τουλάχιστον εμείς που περάσαμε τα παιδικά μας χρόνια πάνω σ’ αυτό, επειδή πολλοί συμπολίτες μας κάνουν χρήση του ποδηλάτου, δυστυχώς θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο την σωματική τους ακεραιότητα, επειδή ήρθε πράγματι η ώρα να μπει το ποδήλατο στη ζωή μας, με ασφάλεια όμως και έτσι όπως πρέπει, περιμένω να δω.
Όχι ανακοινώσεις και σχεδιασμούς. Συγκεκριμένα πράγματα, απτά.
Media group «Agrinio 365» | Φώτης Μπερίκος
Σχετικά Άρθρα
SL1 – Αγρίνιο: Στο τέλος κέρδισε ο Παναθηναϊκός με τον Αράο
SL1 – Ρ. Βιτόρια: «Υποφέραμε στο Αγρίνιο από τον αντίπαλο, αλλά πήραμε τη νίκη»
SL1 – Γιάννης Πετράκης: «Δίκαιη η νίκη του Παναθηναϊκού, στο 2ο μέρος κάναμε ευκαιρίες»